The Voiceless Women er en barsk kortfilm, der handler om, at sexkøberne på internettet kan bedømme den prostituerede, som om hun er en "bøf" på en restaurant.

Filmen har vundet mange priser i Danmark og internationalt.

Danmarks Bedste Reklamefilm 2019

NEWLIVES´ seneste kampagnefilm "The Voiceless Women" har vundet nogle fantastiske priser i 2019.

Reklamefilmbranchen i Danmark nominerer de bedste reklame- og kampagnefilm indenfor 20 kategorier blandt 200 reklamefilm.  Det sker på det årlige arrangement TRUE AWARD.

 

NEWLIVES´film vandt her hele seks priser, heraf de to største af dem alle.

  • Årets Film 2019

  • Guld i kategorien Bedste film, Long

  • Bedste instruktion

  • Bedste foto

  • Bedste sound design

  • Årets annoncør.

Denne pris, at få kåret vores kampagnefilm som Danmarks Bedste Reklamefilm 2019 på TRUE AWARD, er den award, som alle i teamet er mest glade for.

 

En af de største priser på CANNES FILM FESTIVAL 2019.

Kampagnefilmen ”The Voiceless Women har i sommeren desuden vundet tre priser på Cannes Film Festival, 2019!

Filmen har bl.a. modtaget en "Silver Lion" indenfor den kategori, som en NGO film typisk ligger i. Der var 1.186 bidrag fra 52 lande.

 

”The "Pencil” i kategorien IMPACT.

Til NEWLIVES´ store begejstring deltog filmen også i konkurrence med de bedste i USA og internationalt 2019. Og filmen vandt i kategorien IMPACT!

 

Ved EM i reklame og kampagnefilm, EUROBEST 2019

Tre X AWARDS EUROBEST 2019 i forskellige kategorier:

  • Silver: Not for Profit/Charity/Government

  • Bronze: Social Behaviour & Cultural Insight

  • Bronze: Non-Profit/ Foundation-led Education & Awareness.

CLIO HEALTH, New York. Amerikansk award.

To X awards i helt samme kategori.

  • Gold Award: Partnerships & Collaboration

  • Silver Award : Partnerships & Collaboration

Tillykke til NEWLIVES og de unge mega talenter, instruktørerne Mette Carla Albrechtsen og Martin Furze samt Jacob Salling fra UITCH ISCRATCH filmselskab som leder og koordinator af alle involverede.

Alle har arbejdet frivilligt - og løftet i flok - med et budget nærmest lig nul kroner.

Det bliver simpelthen ikke større indenfor virtuel kampagnearbejde!

TIL ALLE INTERESSEREDE - SE CASE STUDY FOR FILMEN. KLIK PÅ BILLEDET!                                     Se eller download film. 

Trafficking.jpg